Використання інформаційно-комунікаційних технологій при вивченні математики у вищих навчальних закладах

Автор(и)

  • А.Л. Ребренюк Донецький національний університет імені Василя Стуса
  • А.В. Луценко Донецький національний університет імені Василя Стуса

Анотація

Сучасний світ невпинно розвивається завдяки швидкому прогресу інформаційних технологій. Інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ) стали невід'ємною частиною нашого повсякденного життя, а їх застосування в різних сферах, зокрема у сфері освіти, є необхідним кроком до досягнення якісних змін.

Біографії авторів

А.Л. Ребренюк , Донецький національний університет імені Василя Стуса

студент 1 курсу спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа»

А.В. Луценко , Донецький національний університет імені Василя Стуса

асистент кафедри прикладної математики та кібербезпеки

Посилання

Beatty, I. D., & Gerace, W. J. (2008). Technology-enhanced formative assessment: A research-based pedagogy for teaching science with classroom response technology. Journal of Science Education and Technology, 17(1), 82-99.

Hoyles, C., & Lagrange, J. B. (Eds.). (2010). Mathematics education and technologyrethinking the terrain: The 17th ICMI Study (Vol. 13). Springer Science & Business Media.

Toprac, P. (2018). Advancing Math Education through Technological Tools and Applications. IGI Global.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-07-23

Номер

Розділ

Секція 5 Інформаційно-комунікаційні технології