Оцінка ефективності рекламної кампанії для інтернет-магазину.

Автор(и)

  • О. Г. Стульнєв Донбаська державна машинобудівна академія
  • Л. В. Нечволода Донбаська державна машинобудівна академія

Анотація

Рекламна робота є невід'ємною складовою частиною комерційної і маркетингової діяльності будь-якого торгового підприємства. Використання Інтернету в якості рекламного каналу – безперечно, об'єктивна необхідність для будь-якої компанії, яка не хоче програти конкурентну боротьбу в найближчому майбутньому.

Біографії авторів

О. Г. Стульнєв, Донбаська державна машинобудівна академія

студент 5 курсу спеціальності 124 «Системний аналіз»

Л. В. Нечволода, Донбаська державна машинобудівна академія

к.т.н., доцент кафедри інтелектуальних систем прийняття рішень

Посилання

Петюшкин Олексій, Основи баннерної реклами. – Видавництво: BHV, 2002 р. – 125з.

Гуров Ф.Н. Продвижение бизнеса в Интернете: все о PR и рекламе в сети – М.: Вершина, 2008. – 136с

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Секція "Системи та методи аналізу даних та підтримки прийняття рішень"