Створення інтелектуальної мережевої гри ШАШКИ.

Автор(и)

  • О. О. Сірков Донецький національний університет імені Василя Стуса
  • Ю. С. Антонов Донецький національний університет імені Василя Стуса

Анотація

Інтелектуальна гра «Шашки» розвиває уважність, навики стратегічного та логічного мислення та вміння концентруватись. Зараз існує багато реалізацій гри “Шашки”, як для гри проти комп’ютера на різних рівнях складності, так і проти інших гравців по мережі. Серед подібних реалізацій можна привести як приклад: Веб-гра на ресурсі logic-games, Додаток для IOS Шашки Онлайн Elite, Веб-гра на ресурсі min2win.

Метою роботи є розробка гри на основі web-серверу та desktop-додатку.

Біографія автора

Ю. С. Антонов, Донецький національний університет імені Василя Стуса

к.ф.-м.н., доцент, доцент кафедри інформаційних технологій

Посилання

Бауэр К., Кинг Г., Грегори Г., Java Persistence API и Hibernate, 2017. - 630с

Тузовский А. Ф., Проектирование и разработка web-приложений. Учебное пособие для СПО, 2018. - 218с

Knutson M., Winch R., Mularien P., Spring Security: Secure your web applications, RESTful services, and microservice architectures, 2017. - 542с

Герцензон Б.М., Шашки - это интересно, 1989. - 175 с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Секція "Алгоритмізація та розробка програмного забезпечення"