Розробка програмної системи для аналізу продажів торгівельної організації.

Автор(и)

  • В. О. Соляник Донбаська державна машинобудівна академія
  • О. Л. Ольховська Донбаська державна машинобудівна академія
  • К. Ю. Гудкова Донбаська державна машинобудівна академія

Анотація

В умовах ринкової економіки ефективність діяльності будь-якої фірми визначається якістю і обсягами реалізованих товарів, оскільки ці характеристики є джерелом прибутку і розвитку бізнесу. Автоматизація виробничих процесів підприємства з використанням сучасних технологій означає, в першу чергу, підвищення його конкурентоспроможності, за рахунок прискорення торгових процесів і процесів документообігу, і за рахунок підвищення ефективності аналізу ринку.

Біографії авторів

В. О. Соляник, Донбаська державна машинобудівна академія

студент 4 курсу спеціальності 124 «Системний аналіз»

О. Л. Ольховська, Донбаська державна машинобудівна академія

к.е.н., доцент, доцент кафедри інтелектуальних систем прийняття рішень

К. Ю. Гудкова, Донбаська державна машинобудівна академія

асистент кафедри інтелектуальних систем прийняття рішень

Посилання

Гвишиани Д.М. Організація і управління / Д.М. Гвишиани – М., 2000. – 530 с.

Ніканоров С.П. Системний аналіз і системний підхід / С.П. Ніканоров – М., 2006. – 320 с.

Карпова Т.С. Бази даних: моделі, розробка / Т.С. Карпова. – СПб.: Пітер, 2001. – 304 с.

Леоненков А. Самовчитель UML; БХВ-Петербург / А. Леоненков. – М., 2013. – 432 c.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Секція "Системи та методи аналізу даних та підтримки прийняття рішень"