Використання графів для генерування лабіринтів

Автор(и)

  • В.С. Чемес Донецький національний університет імені Василя Стуса
  • П.К. Ніколюк Донецький національний університет імені Василя Стуса

Анотація

Перед тим як створювати алгоритми для генерування лабіринтів, потрібно спершу дати визначення лабіринту. Лабіринт - це складний систематично побудований лабіринт або сплутаний шлях, який часто використовується як інструмент для розваг або розвитку когнітивних навичок. Лабіринти можуть мати різні форми та розміри, але вони завжди складаються з декількох вузьких коридорів, які переплітаються та розводяться, часто з безвихідними галереями, що створюють складний шлях до цілі або виходу. Лабіринти зазвичай використовуються як інструмент для розвитку когнітивних навичок, таких як концентрація, логіка, пам'ять та розв'язання проблем. Їх також можна використовувати як інструмент для розваг, наприклад, у парках атракціонів та ігрових майданчиках.

Біографії авторів

В.С. Чемес , Донецький національний університет імені Василя Стуса

студент 1 курсу спеціальність 122 «Комп’ютерні науки»

П.К. Ніколюк , Донецький національний університет імені Василя Стуса

д-р фіз-мат наук кафедри інформаційних технологій

Посилання

Baelbung “Algorithm to Generate a Maze”, URL: https://www.baeldung.com/cs/maze-generation

Geek for geeks “Depth First Search or DFS for a Graph”, URL: https://www.geeksforgeeks.org/depth-first-search-or-dfs-for-a-graph/

Wikipedia “Prim's algorithm”, URL: https://en.wikipedia.org/wiki/Prim%27s_algorithm

The Buckblog “Maze Generation: Eller's Algorithm”, URL: https://weblog.jamisbuck.org/2010/12/29/maze-generation-eller-s-algorithm

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-07-18

Номер

Розділ

Секція 2 Алгоритмізація та розробка програмного забезпечення