Використання графів для генерування лабіринтів
Abstract
Перед тим як створювати алгоритми для генерування лабіринтів, потрібно спершу дати визначення лабіринту. Лабіринт - це складний систематично побудований лабіринт або сплутаний шлях, який часто використовується як інструмент для розваг або розвитку когнітивних навичок. Лабіринти можуть мати різні форми та розміри, але вони завжди складаються з декількох вузьких коридорів, які переплітаються та розводяться, часто з безвихідними галереями, що створюють складний шлях до цілі або виходу. Лабіринти зазвичай використовуються як інструмент для розвитку когнітивних навичок, таких як концентрація, логіка, пам'ять та розв'язання проблем. Їх також можна використовувати як інструмент для розваг, наприклад, у парках атракціонів та ігрових майданчиках.
References
Baelbung “Algorithm to Generate a Maze”, URL: https://www.baeldung.com/cs/maze-generation
Geek for geeks “Depth First Search or DFS for a Graph”, URL: https://www.geeksforgeeks.org/depth-first-search-or-dfs-for-a-graph/
Wikipedia “Prim's algorithm”, URL: https://en.wikipedia.org/wiki/Prim%27s_algorithm
The Buckblog “Maze Generation: Eller's Algorithm”, URL: https://weblog.jamisbuck.org/2010/12/29/maze-generation-eller-s-algorithm