Роль штучного інтелекту в розробці нових продуктів

Автор(и)

  • С.Р. Корсовська Донецький національний університет імені Василя Стуса
  • О. В. Зелінська Донецький національний університет імені Василя Стуса

Анотація

Штучний інтелект відіграє ключову роль в інноваціях продуктів, надаючи цінну інформацію та прогнози. Аналізуючи дані клієнтів, алгоритми штучного інтелекту можуть розуміти індивідуальні вподобання, поведінку та історію покупок, дозволяючи компаніям пропонувати персоналізовані рекомендації щодо продуктів і адаптувати взаємодію з користувачем. За допомогою чат-ботів і віртуальних помічників, компанії можуть надавати підтримку клієнтів у режимі реального часу, відповідати на запити та вирішувати проблеми, підвищуючи рівень задоволеності та лояльності клієнтів.

Біографії авторів

С.Р. Корсовська , Донецький національний університет імені Василя Стуса

студентка 4 курсу спеціальності 122 «Комп’ютерні науки»

О. В. Зелінська , Донецький національний університет імені Василя Стуса

к.е.н., доцент, доцент кафедри інформаційних технологій

Посилання

Огляд національних стратегій розвитку штучного інтелекту. URL: https://sashaeve.medium.com/

В Україні схвалили план розвитку штучного інтелекту до 2030 року. URL: https://www.ukrinform.ua/rubric-technology/

З людським обличчям: як штучний інтелект допомагає Україні боротися. URL: https://www.epravda.com.ua/columns/

Персональні дані у контексті обробки штучним інтелектом. URL: https://legalitgroup.com/

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-07-20

Номер

Розділ

Секція 4 Технології інтелектуального аналізу даних та прийняття рішень