Порівняння алгоритмів мінімакс, Монте-Карло і альфа-бета відсічення на прикладі гри хрестики-нулики

Автор(и)

  • В.В. Яценко Донецький національний університет імені Василя Стуса
  • П.К. Ніколюк Донецький національний університет імені Василя Стуса

Анотація

Метою дослідження стане вивчення алгоритмів пошуку у деревах, їх аналіз і порівняння. Необхідно представити алгоритми пошуку, пояснити яким чином вони працюють, порівняти їх між собою і підсумувати інформацію.

Біографії авторів

В.В. Яценко , Донецький національний університет імені Василя Стуса

студент 1 курсу Спеціальність 122 «Комп'ютерні науки»

П.К. Ніколюк , Донецький національний університет імені Василя Стуса

професор кафедри інформаційних технологій

Посилання

Теорія ігор https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D0%B5%D0%BE%D1%80%D1%96%D1%8F _%D1%96%D0%B3%D0%BE%D1%80 Дата доступу 11.05.2023

Хрестики-нулики https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A5%D1%80%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B8 %D0%BA%D0%B8-%D0%BD%D1%83%D0%BB%D0%B8%D0%BA%D0%B8 Дата доступу 11.05.2023

Monte-Carlo Tree Search and Minimax Hybrids with Heuristic Evaluation Functions https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-319-14923-3_

Дата доступу 11.05.2023 4. Game Theory — The Minimax Algorithm Explained https://towardsdatascience.com/howa-chess-playing-computer-thinks-about-its-next-move-8f028bd0e7b1 Дата доступу 11.05.2023

Monte Carlo Simulation: History, How it Works, and 4 Key Steps https://www.investopedia.com/terms/m/montecarlosimulation.asp Дата доступу 11.05.2023

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-07-21

Номер

Розділ

Секція 4 Технології інтелектуального аналізу даних та прийняття рішень