Порівняння алгоритмів мінімакс, Монте-Карло і альфа-бета відсічення на прикладі гри хрестики-нулики
Abstract
Метою дослідження стане вивчення алгоритмів пошуку у деревах, їх аналіз і порівняння. Необхідно представити алгоритми пошуку, пояснити яким чином вони працюють, порівняти їх між собою і підсумувати інформацію.
References
Теорія ігор https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D0%B5%D0%BE%D1%80%D1%96%D1%8F _%D1%96%D0%B3%D0%BE%D1%80 Дата доступу 11.05.2023
Хрестики-нулики https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A5%D1%80%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B8 %D0%BA%D0%B8-%D0%BD%D1%83%D0%BB%D0%B8%D0%BA%D0%B8 Дата доступу 11.05.2023
Monte-Carlo Tree Search and Minimax Hybrids with Heuristic Evaluation Functions https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-319-14923-3_
Дата доступу 11.05.2023 4. Game Theory — The Minimax Algorithm Explained https://towardsdatascience.com/howa-chess-playing-computer-thinks-about-its-next-move-8f028bd0e7b1 Дата доступу 11.05.2023
Monte Carlo Simulation: History, How it Works, and 4 Key Steps https://www.investopedia.com/terms/m/montecarlosimulation.asp Дата доступу 11.05.2023