Вплив соціальних мереж на ефективність комунікації внутрішнього управління підприємства

Автор(и)

  • Л.А. Ковальська Донецький національний університет імені Василя Стуса
  • Д.В. Флуд Донецький національний університет імені Василя Стуса

Анотація

В інформаційному суспільстві соціальні мережі стають важливим інструментом, який широко використовується органами влади, організаціями та підприємствами всіх форм власності, громадськими організаціями та об’єднаннями. Соціальні мережі є сервісом взаємодії окремих працівників та спілкування великих професійних груп. Прагнення до спілкування консолідує широку аудиторію на певному ресурсі. У зв’язку з великим обсягом залучених користувачів можна вважати соціальні мережі потужним інструментом у досягненні власних інтересів. Головна властивість мереж – інтерактивність (ролі адресата та адресанта доступні кожному з у часників комунікації). Цінність соціальної мережі в тому, що вона не просто засіб комунікації, а проявляє себе як механізм конструювання комунікативного простору окремого професійного середовища, чинить вплив на ефективність внутрішнього управління підприємства.

Біографії авторів

Л.А. Ковальська , Донецький національний університет імені Василя Стуса

д-р істор. наук, професор, професор кафедри інформаційних систем управління

Д.В. Флуд , Донецький національний університет імені Василя Стуса

здобувачка 3 курсу СО Бакалавр

Посилання

Соціальні мережі в Україні: становлення, особливості використання та інформаційні виклики. Інститут соціології НАН України. 2019.

Дослідження впливу соціальних мереж на молодь України. Міністерство цифрової трансформації України. 2020.

Звіт про стан боротьби з кіберзлочинністю в Україні. Міністерство внутрішніх справ України. 2019.

Про захист персональних даних: Закон України від 01.06.2010 р. № №2297-VI.

Національна комісія з питань регулювання зв’язку та інформатизації. Звіт про стан забезпечення безпеки в інформаційному просторі України. 2021.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-07-21

Номер

Розділ

Секція 5 Інформаційно-комунікаційні технології