Використання BIG DATA телекомунікаційними провайдерами.

Автор(и)

  • С. Р. Корсовська Донецький національний університет імені Василя Стуса
  • П. В. Римар Донецький національний університет імені Василя Стуса

Анотація

Телекомунікаційна індустрія в усьому світі опиняється у надзвичайно складному середовищі зменшення націнок і перевантажених мереж; навколишнє середовище, яке ріже горло, як ніколи. Прагнучи вижити і мати перевагу над своїми конкурентами, телекомпанії почали використовувати великі дані. Нове дослідження IBM щодо того, як telcos використовують Big Data, показує, що 85% опитаних вказують, що використання інформації та аналітики створює для них конкурентну перевагу. Ініціативи з великими даними обіцяють покращити зростання та підвищити ефективність та прибутковість у всій ланцюжку вартості телекомунікацій.

Біографії авторів

С. Р. Корсовська, Донецький національний університет імені Василя Стуса

студентка 1 курсу спеціальності 122 «Комп’ютерні науки»

П. В. Римар, Донецький національний університет імені Василя Стуса

старший викладач кафедри інформаційних технологій

Посилання

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Секція "Розробка баз даних та баз знань, Big Data"