Використання BIG DATA телекомунікаційними провайдерами.

Authors

  • С. Р. Корсовська Донецький національний університет імені Василя Стуса
  • П. В. Римар Донецький національний університет імені Василя Стуса

Abstract

Телекомунікаційна індустрія в усьому світі опиняється у надзвичайно складному середовищі зменшення націнок і перевантажених мереж; навколишнє середовище, яке ріже горло, як ніколи. Прагнучи вижити і мати перевагу над своїми конкурентами, телекомпанії почали використовувати великі дані. Нове дослідження IBM щодо того, як telcos використовують Big Data, показує, що 85% опитаних вказують, що використання інформації та аналітики створює для них конкурентну перевагу. Ініціативи з великими даними обіцяють покращити зростання та підвищити ефективність та прибутковість у всій ланцюжку вартості телекомунікацій.

Author Biographies

С. Р. Корсовська, Донецький національний університет імені Василя Стуса

студентка 1 курсу спеціальності 122 «Комп’ютерні науки»

П. В. Римар, Донецький національний університет імені Василя Стуса

старший викладач кафедри інформаційних технологій

References

Issue

Section

Секція "Розробка баз даних та баз знань, Big Data"