Використання матриць перетворень для побудови тривимірних об’єктів за допомогою OPENGL в комп’ютерній графіці.

Автор(и)

  • Б. С. Войтко Донецький національний університет імені Василя Стуса
  • М. М. Марченко Донецький національний університет імені Василя Стуса
  • П. В. Римар Донецький національний університет імені Василя Стуса

Анотація

Комп’ютерна графіка в епоху інформаційних технологій є досить популярним напрямком використання комп’ютера. Комп’ютерне тривимірне моделювання, анімація і графіка в цілому не знищують в людині справжнього творця, а дозволяють йому звільнити творчу думку від фізичних зусиль, максимально налаштувавшись на плід свого творіння. Звичайно, поки що неможливо займатися графікою без певних навичок, але технологія не стоїть на місці і, можливо, в недалекому майбутньому творіння людини буде залежати тільки від його думки. Навряд чи знайдеться людина, що не помітила вплив 3Dтехнологій на сучасне життя. 3D модель з’являється раніше, ніж народжується реальний об’єкт: будівля, обладнання, машина.

Біографії авторів

Б. С. Войтко, Донецький національний університет імені Василя Стуса

студент 4 курсу спеціальності 122 «Комп’ютерні науки та інформаційні технології»

М. М. Марченко, Донецький національний університет імені Василя Стуса

студент 4 курсу спеціальності 122 «Комп’ютерні науки та інформаційні технології»

П. В. Римар, Донецький національний університет імені Василя Стуса

старший викладач кафедри інформаційних технологій

Посилання

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Секція "Прикладна математика"