Використання матриць перетворень для побудови тривимірних об’єктів за допомогою OPENGL в комп’ютерній графіці.
Abstract
Комп’ютерна графіка в епоху інформаційних технологій є досить популярним напрямком використання комп’ютера. Комп’ютерне тривимірне моделювання, анімація і графіка в цілому не знищують в людині справжнього творця, а дозволяють йому звільнити творчу думку від фізичних зусиль, максимально налаштувавшись на плід свого творіння. Звичайно, поки що неможливо займатися графікою без певних навичок, але технологія не стоїть на місці і, можливо, в недалекому майбутньому творіння людини буде залежати тільки від його думки. Навряд чи знайдеться людина, що не помітила вплив 3Dтехнологій на сучасне життя. 3D модель з’являється раніше, ніж народжується реальний об’єкт: будівля, обладнання, машина.References
Downloads
Issue
Section
Секція "Прикладна математика"