«Моторошна долина» у продуктах, створених за допомогою комп’ютерної графіки та генеративного штучного інтелекту
Abstract
«Моторошна долина» — це концепція, яка використовується для опису явища, коли людиноподібні істоти, як-от роботи чи персонажі CGI, стають більш реалістичними і викликають занепокоєння. Ця концепція актуальна в сферах CGI та генеративного штучного інтелекту [1], оскільки пошуки створення більш реалістичних віртуальних об’єктів стають все більш поширеними. Робота має на меті проаналізувати останні дослідження про моторошну долину в контексті CGI та генеративного штучного інтелекту.
References
David Foster Generative Deep Learning, 2nd Edition, O'Reilly Media, Inc. 2023. ISBN: 9781098134181
Jun'ichiro Seyama, Ruth S. Nagayama; The Uncanny Valley: Effect of Realism on the Impression of Artificial Human Faces. Presence: Teleoperators and Virtual Environments 2007; 16 (4): 337– 351. doi: https://doi.org/10.1162/pres.16.4.337.
Exploring the Uncanny Valley with Japanese Video Game Characters. URL: https://www.researchgate.net/publication/250740880_Exploring_the_Uncanny_Valley_with_Japa nese_Video_Game_Characters.
EVERY BLADE OF GRASS: THE PROS AND CONS OF PHOTOREALISM IN VIDEO GAMES. URL: https://www.popmatters.com/189333-video-games-and-the-aesthetics-of-the-impossible2495574410.html.
Computer Graphics: Principles and Practice. URL: https://students.aiu.edu/submissions/profiles/resources/onlineBook/a6A8H5_computer%20graphi cs.pdf.
Why we should be thankful for the uncanny valley. URL: https://www.inverse.com/innovation/why-the-uncanny-valley-is-actually-a-good-thing