Алгоритми пошуку мінімального кістякового дерева

Authors

  • Д. С. Афанасьєва Донецький національний університет імені Василя Стуса
  • В. М. Гончар Донецький національний університет імені Василя Стуса

Abstract

Сучасний світ інформаційних технологій неможливо уявити без застосування графів. Граф – це специфічна математична структура, яка утворюється з набору вершин, між якими існує певний зв’язок у вигляді ребер. Ребра можуть мати певну вагу, яка залежить від поставленої задачі, та орієнтацію (напрямок). Графи застосовують для планування оптимальних маршрутів у логістиці, моделювання соціальних мереж, визначення структур баз даних, створення штучного інтелекту тощо.

Author Biographies

Д. С. Афанасьєва , Донецький національний університет імені Василя Стуса

студентка 1 курсу спеціальності 122 «Комп’ютерні науки»

В. М. Гончар , Донецький національний університет імені Василя Стуса

асистент кафедри інформаційних технологій

References

Minimum Spanning Tree, URL: https://www.hackerearth.com/practice/algorithms/graphs/minimum-spanning-tree/tutorial/

Знаходження дерева мінімальної довжини використовуючи алгоритм Прима, URL: https://www.mathros.net.ua/algorytm-pryma.html

Знаходження мінімального кістякового дерева графа за допомогою алгоритму, URL Крускала: https://www.mathros.net.ua/algorytm-kruskala.html

Kruskal’s Minimum Spanning Tree (MST) Algorithm, URL: https://www.geeksforgeeks.org/kruskals-minimum-spanning-tree-algorithm-greedy-algo-2/

Published

2023-07-17

Issue

Section

Секція 2 Алгоритмізація та розробка програмного забезпечення