Алгоритми пошуку мінімального кістякового дерева
Abstract
Сучасний світ інформаційних технологій неможливо уявити без застосування графів. Граф – це специфічна математична структура, яка утворюється з набору вершин, між якими існує певний зв’язок у вигляді ребер. Ребра можуть мати певну вагу, яка залежить від поставленої задачі, та орієнтацію (напрямок). Графи застосовують для планування оптимальних маршрутів у логістиці, моделювання соціальних мереж, визначення структур баз даних, створення штучного інтелекту тощо.
References
Minimum Spanning Tree, URL: https://www.hackerearth.com/practice/algorithms/graphs/minimum-spanning-tree/tutorial/
Знаходження дерева мінімальної довжини використовуючи алгоритм Прима, URL: https://www.mathros.net.ua/algorytm-pryma.html
Знаходження мінімального кістякового дерева графа за допомогою алгоритму, URL Крускала: https://www.mathros.net.ua/algorytm-kruskala.html
Kruskal’s Minimum Spanning Tree (MST) Algorithm, URL: https://www.geeksforgeeks.org/kruskals-minimum-spanning-tree-algorithm-greedy-algo-2/