Застосування дискримінатного аналізу успішності студентів для вибору виду або бази практики.
Abstract
Сучасний етап розвитку суспільства характеризується швидким ростом об’єму наукової інформації. І для її сприйняття й аналізу необхідна нова людина, яка буде здатна до активного творчого оволодіння знаннями, швидкого реагування на зміни в ситуації й прогнозування розвитку подій. Враховуючи потреби суспільства, освіта реалізовує можливість вибору компонентів освітніх програм з урахуванням індивідуальних можливостей здобувача освіти. Це дає змогу розкрити творчий потенціал, сформувати й розвинути професійні компетентності. Актуальним в навчальному процесі є питання індивідуалізації й диференціації навчання в аспекті проектування індивідуальних освітніх траєкторій студентів.References
Шаров С., Шарова Т. Формування індивідуальної освітньої траєкторії студента засобами інформаційної системи. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка. – 2017. – №2(19). – С. 149-154
Коростіянець Т. П. Індивідуальна освітня траєкторія – освітня програма студента. Науковий вісник Донбасу. – 2013. – № 1. – URL: http://nvd.luguniv.edu.ua/archiv/NN21/13ktpops.pdf
Краснощок І.П. Індивідуальна освітня траєкторія студента: теоретичні аспекти організації. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітніх школах, 2018. №60. Т.1. С. 101-107. URL: http://www.pedagogyjournal.kpu.zp.ua/archive/2018/60/part_1/21.pdf
Джеймс Г. Уиттон Д., Хасти Т., Тибширани Р. Введение в статистическое обучение с примерами на языке R. Пер. с англ. С. Э. Мастицкого – Москва: ДМК-Пресс, 2016. – 450 с.
Яровий А.Т., Страхов Є.М. Багатовимірний статистичний аналіз: навчально-методичний посібник для студентів математичних та економічних фахів. – Одеса: Астропринт, 2015. – 132 с.