Оптимізаційна задача надання послуг мобільного зв'язку.
Abstract
Актуальність. Сучасні комунікатори (смартфони, планшети) надають можливості роботи в телефонних мережах з виходом в Інтернет, підтримка носіїв даних, підтримка якісних різнокольорових телефонів, тривалість роботи без підзарядки. Цих можливостей цілком вистачає для повноцінної дистанційної роботи в різних сфера праці: бізнесі, науки та освіти.
В період пандемії всі сфери діяльності переходять на дистанційний вид роботи. Тому дуже важливо, щоб наданих мережевих послуг було достатньо для задоволення потреб клієнта. [2]
Мета. Сформулювати оптимізаційну задачу для компанії з надання мобільних послуг дотримуючись обмежень, та отримання максимального прибутку.
References
Коваль, Т. І. (2011). Інтерактивні технології навчання іноземних мов у вищих навчальних закладах. http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/546/451
М. Ільченко, С. К. (2020). Мобільний зв’язок і наукові дослідження. https://dt.ua/SCIENCE/mobilniy_zvyazok_i_naukovi_doslidzhennya.html
Наші тарифи. (2020). Получено из Київстар: https://cutt.ly/JyiKQuq