Аналіз даних про ринок вживаних автомобілів в Україні.

Автор(и)

  • О. С. Степанюк Донецький національний університет імені Василя Стуса
  • Т. В. Нескородєва Донецький національний університет імені Василя Стуса

Анотація

У сучасному світі жодна людина не уявляє свого життя без зручного транспорту. При виборі вживаного авто люди керуються основною його перевагою – ціною. Але як залежить ціна від технічних показників авто? Щоб дати відповідь на це питання ми провели дослідження на основі даного набору даних.

Його актуальність обумовлена наступними факторами: зростання ринку вживаних авто, необхідність визначення факторів, що суттєво і несуттєво впливають на продаж. За даними «УкрАвтопром» [1] за 2018 рік в Україні первинну реєстрацію пройшло 116,8 тисячі вживаних автомобілів, що вдвічі більше ніж роком раніше. На противагу цьому, попит на нові автівки залишився без змін і склав 81,8 тисячі.

Біографії авторів

О. С. Степанюк, Донецький національний університет імені Василя Стуса

студентка 2 курсу спеціальності 122 «Комп’ютерні науки»

Т. В. Нескородєва, Донецький національний університет імені Василя Стуса

к.т.н., доцент, доцент кафедри інформаційних технологій

Посилання

УкрАвтопром[Електронний ресурс]. Режим доступу – http://ukrautoprom.com.ua/uk/v-2018-godu-ukraincy-vvezli-i-zaregistrirovali-1168-tys-legkovyxavto-s-probegom

Юринець О. В.- «Тенденції та перспективи розвитку автомобілебудівної галузі України у післякризовий період» /, О. Я. Марущак, О. В. Юринець // Вісник Національного університету “Львівська політехніка. – 2013.

Савич О. П. – «Маркетинг автозапчастин» : дис. ... канд. екон. наук. – К. : Держ. вищ. навч. закл. “Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана”, 2012..

Gareth James, Daniela Witten, Trevor Hastie and Robert Tibshirani – “An Introduction to Statistical Learning with Applications in R”. – 2009.

Набір даних Car Sale Advertisement [Електронний ресурс]. Режим доступу – https://www.kaggle.com/antfarol/car-sale-advertisements/data#

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Секція "Системи та методи аналізу даних та підтримки прийняття рішень"