Реалізація графічного варіанту ітераційного алгоритму рішення головоломки «Ханойські вежі» для платформи IOS.
Abstract
Ханойські вежі[1] є однією з популярних головоломок XIX століття. Дано три стержня, на один з яких нанизано N – кількість кілець, причому кільця відрізняються розміром і лежать у порядку спадання розміру знизу вверх. Ціллю головоломки є перенести всі диски з одного стержня на інший, дотримуючись таких правил:• За один крок можна рухати лише один диск.
• Кожен крок полягає в перенесенні верхнього диска з одного зі стрижнів і насування його на інший зверху інших дисків, які вже можуть бути присутніми на другому стрижні.
• Диск не можна класти на менший за розміром.
References
Ханойські вежі - Вікіпедія[Електронний ресурс]. Режим доступу:
https://uk.wikipedia.org/wiki/
Petković, Miodrag (2009). Famous Puzzles of Great Mathematicians. AMS Bookstore. с. 197
Downloads
Issue
Section
Секція "Алгоритмізація та розробка програмного забезпечення"