Реалізація графічного варіанту ітераційного алгоритму рішення головоломки «Ханойські вежі» для платформи IOS.

Authors

  • О. С. Степанюк Донецький національний університет імені Василя Стуса
  • О. С. Вєтров Донецький національний університет імені Василя Стуса

Abstract

Ханойські вежі[1] є однією з популярних головоломок XIX століття. Дано три стержня, на один з яких нанизано N – кількість кілець, причому кільця відрізняються розміром і лежать у порядку спадання розміру знизу вверх. Ціллю головоломки є перенести всі диски з одного стержня на інший, дотримуючись таких правил:
• За один крок можна рухати лише один диск.
• Кожен крок полягає в перенесенні верхнього диска з одного зі стрижнів і насування його на інший зверху інших дисків, які вже можуть бути присутніми на другому стрижні.
• Диск не можна класти на менший за розміром.

Author Biographies

О. С. Степанюк, Донецький національний університет імені Василя Стуса

студентка 2 курсу спеціальності 122 «Комп’ютерні науки»

О. С. Вєтров, Донецький національний університет імені Василя Стуса

старший викладач кафедри прикладної математики

References

Ханойські вежі - Вікіпедія[Електронний ресурс]. Режим доступу:

https://uk.wikipedia.org/wiki/

Petković, Miodrag (2009). Famous Puzzles of Great Mathematicians. AMS Bookstore. с. 197

Issue

Section

Секція "Алгоритмізація та розробка програмного забезпечення"