Засади ефективної контент-стратегії медіа в соціальній мережі INSTAGRAM
Abstract
Орієнтованість суспільства на формування індивідуальних інформаційних потоків відповідно до власних специфічних інтересів зростає завдяки стрімкому технологічному розвитку. Користувач прагне самостійно обирати, з якою формою інформації працювати. З огляду на це медіа збільшують діапазон каналів поширення інформації. Серед безлічі трансформаційних процесів, що відбуваються в контексті комп'ютеризації та глобального переходу інформаційних джерел, зокрема ЗМІ, в онлайн-простір є конвергенція.
References
Довіра до ЗМІ в Україні зростає – нове опитування USAID-Internews щодо споживання ЗМІ // Internewsin Ukraine [Електронний ресурс] / Текст. і граф. дані. – URL: https://internews.in.ua/uk/news/dovira-do-zmi-v-ukrajini-zrostaje-nove-opytuvannya-usaid-internews-schodo-spozhyvannya-zmi/ (дата звернення: 18.02.2020)
Ставлення населення до ЗМІ та споживання різних типів медіа у 2019 р // Опитування USAID - Internews [Електронний ресурс] / Текст. і граф. дані. – URL:
https://detector.media/infospace/article/171769/2019-10-22-stavlennya-naselennya-do-zmi-ta-spozhivannya-riznikh-tipiv-media-u-2019-r/ (дата звернення: 18.02.2020)
Піддубний О. Конвергентна журналістика. Вступ [Електронний ресурс] / Piddubny.com : блог – Текст. і граф. дані. – Київ. – URL: http://piddubny.com/konverhentna-zhurnalistyka-vstup/ (дата звернення: 18.02.2020)
Радіо Свобода // @radio.svoboda в Instagram [Електронний ресурс] / URL: https://instagram.com/radio.svoboda (дата звернення - 10.04.2020)
Радіо Свобода [Електронний ресурс] / – Текст. і граф. дані. – Україна. – URL: https://www.radiosvoboda.org/ (дата звернення – 10.04.2020)