Досвід детекції політичних ботів у соціальній мережі YOUTUBE
Abstract
Актуальність досліджуваної теми зумовлена потребою у детальному вивченні нових технологічних трендів, у межах яких виник феномен ботів – автоматизованих програм, що дозволяють поширювати інформацію з великою швидкістю, ефективністю і залучати увагу великої кількості людей. Зазначена проблематика знайшла відображення в дослідженнях наступних авторів: М. Кастельс, А. Бессі, Е. Фераррі, Ф. Ховард, Дж. Болсовер, С. Вуллі, Г. Почепцов та інші.
Мета дослідження – аналіз особливостей діяльності політичних ботів у соціальній мережі YouTube. Основне завдання дослідження полягає у дослідженні та класифікації кореляційних зв’язків між користувачами на прикладі відеоматеріалу на платформі YouTube політичного ток-шоу «Право на владу».
References
Кастельс М. Информационная эпоха: экономика, общество и культура. Москва, 2000. 608 с.
Röchert, D., Neubaum, G., Ross, B., Brachten, F., & Stieglitz, S. Opinion-based Homogeneity on YouTube: Combining Sentiment and Social Network Analysis. Computational Communication Research, Volume 2, Number 1, 1 February 2020, pp. 81-108(28)
YouTube Data Tools. URL: https://tools.digitalmethods.net/netvizz/youtube/