Вплив засобів масової комунікації на формування громадської думки під час виборчої президентської кампанії в Україні-2019
Abstract
У сучасних умовах засоби масової комунікації (ЗМК), зважаючи на суспільну важливість, масовість та доступність, мають величезний вплив на політичні процеси, що відбуваються в суспільстві. Здатність охоплювати широкі аудиторії в комунікаційному просторі дає можливість сучасним засобам масової комунікації трансформувати виборчу систему в певному напрямі, з приводу чого в розвинутих суспільно-політичних системах панує теза, що той, хто володіє засобами масової інформації – володіє громадською думкою.
Говорячи про ступінь дослідження проблеми, можна стверджувати, що існує цілий комплекс теоретичного матеріалу присвяченого вивченню впливу засобів масової комунікації на формування громадської думки присвячені праці журналістів, психологів, політологів та соціологів.
References
Гурицька М. С. Політична реклама як невід’ємна складова виборчого процесу. 2013. № 7. С. 27 – 32
Денисюк С. Г. Технологічні виміри політичної комунікації: монографія. д-ра п. наук. Вінниця: ВНТУ, 2012. 392 с.
Как работает Digital-команда Зеленского: сеть страниц в соцсетях, борьба с антирекламой и сегментирование аудитории. UPL: https://vctr.media/digital-zecommanda-metodu-16802/.
Кашкин В. Б. Введение в теорию коммуникации. Воронеж: Изд-во ВГТУ, 2000. 175 с.
Максимов А. Чистые и грязные технологии выборов Москва: Вид-во «Дело», 2003. 448 с.
Мінаков О. Вибори президента України: ключові політтехнології кандидатів 2019. UPL: https://www.radiosvoboda.org/a/29479164.html.