Розробка гри Arkanoid на мові программування Java з використанням бібліотеки libGDX

Authors

  • А. П. Зимич Донецький національний університет імені Василя Стуса
  • Ю. С. Хмелівський Донецький національний університет імені Василя Стуса

Abstract

Актуальність дослідження полягає у швидкому розвитку індустрії розробки комп’ютерних ігор, яка завдяки новітнім технологіям створює ігри з реалістичною графікою та складними механіками. Метою цієї роботи є розробка копії гри Arkanoid 1986 року за допомогою Java та бібліотеки libGDX, з акцентом на освоєння libGDX та об’єктно-орієнтоване програмування. Об’єктом дослідження в роботі є процес створення комп’ютерних ігор, а предметом – робота з бібліотекою libGDX, а також вивчення підходів до розробки ігор на основі об’єктно-орієнтованої парадигми.

Author Biographies

А. П. Зимич , Донецький національний університет імені Василя Стуса

здобувач 2 курсу спеціальності 122 Комп’ютерні науки

Ю. С. Хмелівський , Донецький національний університет імені Василя Стуса

асистент кафедри інформаційних технологій

References

Документація libGDX. URL: https://libgdx.com/wiki (дата звернення: 20.05.2024).

Obregon A. IntelliJ IDEA vs. Other Java IDEs – A Comparison. Apr. 28, 2023. URL: https://medium.com/@AlexanderObregon/intellij-idea-vs-other-java-ides-a-comprehensivecomparison-8866c172257e (дата звернення: 20.05.2024).

Asprite – Animated sprite editor & pixel art tool: вебсайт. URL: https://www.aseprite.org/ (дата звернення: 20.05.2024).

libGDX demo – Cuboc. URL: https://github.com/libgdx/libgdx-demo-cuboc (дата звернення: 20.05.2024).

Published

2025-02-20

Issue

Section

Секція 2 Алгоритмізація та розробка програмного забезпечення