Розробка гри Arkanoid на мові программування Java з використанням бібліотеки libGDX
Анотація
Актуальність дослідження полягає у швидкому розвитку індустрії розробки комп’ютерних ігор, яка завдяки новітнім технологіям створює ігри з реалістичною графікою та складними механіками. Метою цієї роботи є розробка копії гри Arkanoid 1986 року за допомогою Java та бібліотеки libGDX, з акцентом на освоєння libGDX та об’єктно-орієнтоване програмування. Об’єктом дослідження в роботі є процес створення комп’ютерних ігор, а предметом – робота з бібліотекою libGDX, а також вивчення підходів до розробки ігор на основі об’єктно-орієнтованої парадигми.
Посилання
Документація libGDX. URL: https://libgdx.com/wiki (дата звернення: 20.05.2024).
Obregon A. IntelliJ IDEA vs. Other Java IDEs – A Comparison. Apr. 28, 2023. URL: https://medium.com/@AlexanderObregon/intellij-idea-vs-other-java-ides-a-comprehensivecomparison-8866c172257e (дата звернення: 20.05.2024).
Asprite – Animated sprite editor & pixel art tool: вебсайт. URL: https://www.aseprite.org/ (дата звернення: 20.05.2024).
libGDX demo – Cuboc. URL: https://github.com/libgdx/libgdx-demo-cuboc (дата звернення: 20.05.2024).