Використання технології Blueprint у розробці ігрових додатків

Автор(и)

  • Г. О. Капля Донецький національний університет імені Василя Стуса
  • Р. М. Бабаков Донецький національний університет імені Василя Стуса

Анотація

Технології візуального програмування, як-от технологія Blueprint в Unreal Engine, надають розробникам потужні інструменти для втілення їх ідей з меншими технічними бар’єрами та витратами часу. Ці інструменти допомагають як досвідченим розробникам, так і початківцям, які роблять свої перші кроки у відеоігровій індустрії.

Біографії авторів

Г. О. Капля , Донецький національний університет імені Василя Стуса

здобувач 4 курсу спеціальності 122 Комп’ютерні науки

Р. М. Бабаков , Донецький національний університет імені Василя Стуса

д-р техн. наук, доцент, професор кафедри інформаційних технологій

Посилання

Share of video gamers worldwide in 2022: вебсайт. URL: https://www.statista.com/ statistics/297874/number-mobile-gamers-region/ (дата звернення: 09.05.2024)

Blueprint documentation: вебсайт. URL: https://dev.epicgames.com/documentation/enus/unreal-engine/introduction-to-blueprints-visual-scripting-in-unreal-engine?application_version= 5.3 (дата звернення: 09.05.2024)

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-02-20

Номер

Розділ

Секція 2 Алгоритмізація та розробка програмного забезпечення